marți, 17 mai 2011

Bancuri cu Alinuta


                                               
Alinuta se trezeste noaptea auzind batai in geam. Deschide geamul si vede o cioara mare, neagra si urita batind din aripi si croncanind: "Te maninc...te maninc....te maninc!!!"
Alinuta fuge speriata la ma-sa si o scoala din somn:
- Mami, mami, repede ca ma maninca pasarica!!!
- Scarpina-te!


  Vine Alinuta acasa de la scoala si o intreaba pe ma-sa:
- Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara ?
- Nu ca o sa ti se vada chiloteii.
A 2-a zi vine Alinuta si o intreaba pe mama ei din nou :
- Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara?
- Nu mama ca o sa ti se vada chiloteii.
A 3-a zi vine Alinuta acasa si ii spune mamei ei:
- Mama, mama, am facut roata.
- Si nu ti s-au vazut chiloteii?
- Nu, ca i-am dat jos...

  Intr-o seara, toti fratii Alinutei radeau, doar Alinuta plangea.
- De ce plangi Alinuta? intreaba tatal.
- Fratii mei au aruncat-o pe mama de la balcon! spuse Alinuta printre suspine.
- Si tu de ce plangi?
- Nu am vazut faza!...
                                  
  Vine Alinuta acasa si-i gaseste pe toti plangand.
- Ce ati patit mai?
- A murit bunicu...
- Cum asa?
- Pai, sa vezi... l-am adus sa vada si el casa. Era pe balcon si s-a daramat cu el.
- Si a murit bunicu!
- Nu... a cazut, da' s-a prins de tocu' de la geam... a alunecat si iar a cazut...
- Si-a murit bunicu!
- N-a murit mai... a picat in copacu' din curte...
- Si a murit bunicu!
- Nu...a fost catapultat pe acoperis, de pe care a alunecat si a tras toata tigla dupa el...
- Si a murit bunicu!
- Nu... ca s-a prins de burlan... da' s-a desprins cu el cu tot... si a ajuns la etaju' 2... da s-a rupt cu el si a picat prin tavan la etaju' 1...
- Si a murit bunicu!
- Nu, mai... s-a rostogolit pe scari pana la parter...
- Si a murit...
- N-a murit mai... da' l-am impuscat noi ca ne darama casa...

  Alinuta se saruta cu Ionel. Acesta zice:
- Alinuta vezi ca ti-ai scapat guma la mine in gura.
- Nu nu e guma. Sunt doar racita...

  Alinuta: Hai, taticule, lasa-ma sa ma joc cu bunica.
Tata: Nu se poate Alinuta.
A: Te rooooog.
T: Bine, daca insisti, dar sa stii ca e ultima oara cand o dezgrop.
                                                     
  Alinuta: Mama! Tata! Veniti repede ca s-a spanzurat frati-miu in garaj!
Vin parintii alarmati dar nu vad nimic...
- Ce vrei tu proasto, nu e nimic aici!
Alinuta: Pacaleala de 1 Aprilie, s-a spanzurat in pod!

  Alinuta:
- Mama, daca o sa fiu o fata cuminte cind o sa fiu mare, o sa am si eu un sot?
- Da, fetita mea.
- Si daca nu o sa fiu o fata cuminte?
- Atunci o sa ai mai multi...


  Alinuta observa la strand diferenta dintre ea si un baietel.
Se duce intr-un suflet la mama ei si-o intreaba:
- Mami mami... De ce nu am si eu asa ceva intre picioare?
- Rabdare, copila mea, rabdare...

  - Alinuta , fii draguta si fa-i o baie fratelui tau.
Dupa vreo juma' de ora tatal intra in baie ... Alinuta il tinea de urechi pe fratiorul sau si il tragea prin apa.
- Alinuta, mai pune mana si mai freaca-l si tu.
- Ce-ai innebunit, vrei sa ma oparesc?


  Alinuta: Mama, la usa e un nenea care strange donatii pentru azilul de batrani.
Mama: Bine, dai-l pe bunicul.
                                                       
  Alinuta soseste acasa de la discoteca in compania unui "gentilom". La intrare se opresc, iar el, intinzandu-si mana peste umarul ei, se sprijina de poarta si incepe s-o "convinga": o privire dulce, o mangaiere, un sarut ... aluzii la eventualitatea urcarii in camera ei... Alinuta insa nu se lasa. Nu se da batut nici el. Stau acolo 10 minute, 20, jumate de ora, trei sferturi, fara rezultat. Cam dupa o ora apare sora Alinutei: - Auzi, ma! Mama iti transmite, ca daca sora mea nu se lasa, iti suge ea scula, numai sa iei cotul de pe blestemata aia de sonerie...

  Alinuta: Mama, am obosit, mai e mult pana la bunicuta ?
Mama: Taci si sapa!

  Vecinii Alinutei erau foarte fericiti deoarece fetita ranjea mereu. Intr-o buna zi o vecina o intreba:
- De ce razi mereu, fata mamii?
- Nu rad, mi-a strans mama coditele prea tare!!!

  Alinuta: Mama mama nu mi-a mai iesit nici un cos pe fata!
Mama:Ce frumos, Alinuta. Dar de ce?
A:Nu mai am nici un pic de loc!

  Alinuta mergea pe strada foarte ingandurata si mestecand continuu. Se intalneste cu o prietena care o intreaba:
Prietena: ce mesteci?
Alinuta: o lama.
P: Orbit cumva?
A: nu, Gillete.

  Alinuta: Bunico, pot sa ma joc cu tatele tale?
Bunica: Bine, da' sa nu iesi din curte.
                                     
  - Mama, uite Ionel da cu scaunul in mine!
- Pai da si tu in el!
- Nu pot, ca al meu e moale!

  Tata vine cu un sicriu acasa.
Alinuta suparata:
- Iar mancam conserve?

  Alinuta: Mama, mama, nu vreau sa golesc gunoiul!
Mama: Taci si inghite!...
 Alinuta: - Mama, daca ai fi in locul meu, te-ai marita cu Gicu?
Mama: - Fata draga, uita-te in oglinda! Daca as fi in locul tau m-as marita cu oricine.

  Alinuta:
- Mama, bunicul are ochii albi?
- Nu, puiule, albastri, dar au iesit la spalat!

  Alinuta se saruta cu Ionel. Acesta zice:
- Alinuta vezi ca ti-ai scapat guma la mine in gura.
- Nu nu e guma. Sunt doar racita...
                           
  Alinuta: Mamaaa mie nu-mi place bunica!
Mama: Taci si manca cat mai e calda!

  Alinutza:Cat mai avem pana la tata?
Mama:3 kilometri
Alinutza:In ce directie?
Mama:In jos!!!!!

  Sot si sotie se uita la televizor. Alinuta trece prin fata televizorului, dupa trei secunde trece iarasi si tot asa pana cand sotul ii spune sotiei:
- Draga,spune fetei sa nu mai treaca prin fata televizorului, sa ne lase sa ne uitam la film!
La care sotia:
- Las-o draga,nu vezi ca s-a spanzurat?

  Doi prieteni stau de vorba:
- Ba da' buna e Alinuta! Sora-ta ba!
- Ma bucur ca-ti place. Mai vrei o felie?...

  Se gadeste alinuta intr-o zi:sa-mi tai venele sau sa mi le las lungi?
                                           
  A: Mama, mama pot sa ma joc cu bunicutul?
M: Nici vorba! Astazi sicriul ramane inchis.

  Alinuta: Mama, pot sa-i tai o ureche lui tata?
Mama: Nu, mai lasa-l sa mai fiarba 10 minute.


  Mami, uite Alinuta a intrat azi la medicina!
Bun! Si ce face acolo, ce invata?
Pai ce sa faca...sta linistita intr-un borcan!

  Alinuta: Mama, mama bunicul ciocaneste.
Mama: Lasa-l sa ciocaneasca.
A: Mama bunicutul ciocaneste inca!
M: Lasa-l sa ciocaneasca!
A: Mama bunicutul nu mai ciocaneste!
M: Bine atunci mergi si opreste robinetul de gaz.

  Prietenii Alinutei: O lasati pe Alinuta la fotbal?
Mama: Alinuta nu are maini!
Copii: Va rugam frumossss!
Mama: Dar Alinuta nu are nici picioare!
Copii: Da, dar Alinuta ar fi o minge excelenta pentru noi!

  Alinuta si mama ei:
-Mami mai avem pana in America?
-Taci si inoata.

  Alinuta il intreaba pe bunicu':
- Bunicule si tu ai fost copil?
- Desigur.
- Cred ca aratai tare caraghios cu cheliuta si barbuta!

  Alinuta: Mama, mama a murit bunicutul! striga Alinuta.
Mama: La dracu, tocmai acum cand mai avem inca jumatate din bunica in frigider.

  Alinuta: Mama, mama, imi place fratiorul asa de mult!
Mama: Bine, mai primesti atunci o portie.

  Alinuta: Mama, mama, tata are ceva in ochi!
Mama: Lasa, mananca si tu restul...

  Alinuta statea in camera si la geam apare o bufnita :
- buhuuuuhuuuuuuu!
Alinuta se ingramadeste sub perna dar bufnita in continuare "buhuuhuuuu"
Speriata aceaste se duce la maicasa si zice:
-Mama ma mananca pasarica!
Mama zice :
-Scarpina-te si lasa-ma in pace!

  Alinuta: Mama mama incep sa ametesc!
Mama: Nu fii asa, asta e doar programul de prespalare.


  Alinuta: Mama, mama, ce o sa fiu eu cand o sa fiu mare?
Mama:...nimic.
A: De ce?
M: Pai ai SIDA!

  Alinuta: Mama, mama, nu-mi place de loc bunica!
Mama: Bine, las-o in farfurie si mananca-l pe bunicu!

  - Mama, mama, nu-mi place bunicul!
- Bine, bine, da-l la o parte si mananca fasolea...

  Alinuta: Mama, mama am un 3 la matematica!
Mama: Nu-i nimic tu ai si leucemie...

  Alinuta se duce la vrajitoarea cea rea:
Alinuta: Fa-ma si pe mine o lebaduta...
Vrajitoarea: Mai fetito, n-ai ce face, eu am treaba aici...
A doua zi la fel, a treia la fel... Dupa vreo saptamana vrajitoarea exasperata zice:
V: Bine, te fac lebaduta, da' de ce vrei tu neaparat sa fii o lebaduta?
A: Uite-asaaa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu